Monday, March 1, 2010

ILUSI OPTIK : Bayangan wajah


Buzz kongsikan satu ilusi optik bayangan hitam..huhu..k...ikuti langkah di bawah ni yer...

-Memula korang releks kan diri..dan cuba concentrate dan perhatikan betul-betul 4 titik pada tengah2 gambar di atas tu..cuba perhatikan dalam masa 30 hingga 40 saat.

-Kemudian alihkan padangan korang kat dinding tempat korang duduk tu.

-Korang akan nmpak satu cahaya terbentuk..jeng...jeng..jeng..huhu

-Aper yang korang nampak..saper yg korang nampak...hmmm...cuba jgn tak cuba yer..



HARAP MAAF, GAMBAR TELAH DI REMOVE OLEH ADMIN..

16 comments:

najihah said...

HAHAHA..buat 1st eksperimen tak jadi..lelame tu,nmpak lah pulak bayang2 kat dinding tuh..HAHA.gua nampak muka lu lorr..WAKAKAA

kakngah said...

aku nmpk pintu ofs aku ni ha..
cam melambai2 jek suh blah. mentang2 wak aji xder..
hahahaha!!!

Little buzz said...

nmpak muka buzz ker...emmm..mmm..musykil2..hehe

Little buzz said...

sabar kak ngah...kn wak aji tu dah pesan suh wat overtime..sampai pagi esok..huhu

Anonymous said...

cheeseees and rice!!

AN-NISA' said...

nampak tetttt~~~

arryani said...

Saya nmpk Maya Karin..

tapi,

dia buat dek jek...

Diarihatiku1976 said...

huhuhuh.. aku nampak fahsrin ahmad... oh fahrin.. wakakakaka

Deco is Macho said...

ceq nampak 2 lembaga itam tgh bertautan....tapi ceq tak paham..ape yg mereka sedang buat...

DaHLia said...

huhuh....saje je tau!!
nasib laaa bygn tu xjelas..kalo x, xtido malam aku malam ni, ko yg aku saman..miahahahah :P :P

Little buzz said...

aper yg teet tu an-nisa..sensor ek..huhu..ade nmpk maya karin..fahrin ahmad..huyooo..sah la bayangan tu leh berubah ubah ...misteri nie..

Little buzz said...

lembaga itam sedang memerhati deco dan dahlia..sedang follow korang...cik dahlia jgn saman saya..saman la lembaga hitam tu..ckp kt dia "see u in court"...huhuhu

Cik aiNa said...

saya nampak lelaki..berambut panjang, misai lebat..haaa, camtu je la. btol ke? heee

Little buzz said...

a'haa...cuba teka saper kah gerangannyer wahai cik aina...

n_m_ said...

wat de fak!!! puii!!!

Wasif said...

JESUS??

Post a Comment