Monday, December 21, 2009

kaki kanan dan 6



alooha...morning to all...dah 2, 3 hari tak bukak blog nie..tak berkesempatan gayanyer...hari nie buzz mau menstorykan mengenai kaitan kaki kanan dan nombor 6..ape kah kaitan nyer...ini merupakan satu perkara menarik yg korang perlu wat ekseperimen sendiri..dgn mudah nyer dn bleh wat trus masa duduk kat kusi depan pc korang tu...sebelum tu nk bg tau kt korang ini adalah fakta drpd orthopaedic surgeon.. doktor buzz la katakan..ok memula...

- semasa duduk kat atas kusi dpn pc korang tu, korang hanya perlu angkat kan sikit kaki kanan korang dan pusing kan mengikut arah jam..yg mana tak tau arah jam sila rujuk jarum jam anda..ahaks..

- ok, sekarang masa korang pusingkan kaki korang tu, cuba korang tuliskan nombor 6 kat udara dgn tangan kanan korang..dan dengan tak semena-mena nyer..huhuhu...kaki korang akan tukar direction nyer...

actually, this will confuse your mind and you will keep trying over and over again to see if you can outsmart your foot, but you can..it is pre-programmed in your brain...

so, camner..pelik tak...cuba wat jugak sampai kaki korang tu tk tukar direction..klu boleh lah..buzz dh cuba..tp tk bleh gk..lenguh2 kakinyer..saper yg dpt buat jd tak tukar direction kaki tu bg tau buzz yer..

3 comments:

FaiZ said...

otak ku dan kompius nih...

Little buzz said...

tak berjaya jugak ker encik faiz..cuba dan cuba lagi yer...hehe

ema maiziana said...

ooo konon boley..tp tgk2 kaki da tukar arah..hahahha mmg taleh ;)

Post a Comment