My buzzzzing space

Wednesday, November 4, 2009

Disable Klik pada Picture blog korang

Korang biasa tak alami cam aku nie...situasi nyer gini..korang dok tngah syok2 layan/ baca blog memembe korang..pastu dgn tidak semena-mena nyer...cheewah ayat...korang tertekan dkt gmbr diaorg..skali dh msuk link picture tu,.yg naya lagi klu picture tu beso bebenor..jerawat2 abih kantoi..kan..kan...so kekadang mende2 cmnie agak mendistrubkan bg aku...



So kat cni aku nk kongsi kn ilmu ngn korang..cara nyer slpas korang ltak picture korang tu..sila lah tekan edit HTML tu..pastu korang delete kn mende yg aku highlightkan tuu..pastu..pastu..publish ler...pastu..pastu...dah abih daa..


klu korang tk nkmpak, korang tekan la picture tuu..yg nie aku tak wat lah disable nyer..

note- kadang dia akn tunjuk error klu ade yg korang tak delete lg...so delete kn yg dia highlight scara otometik tu..

k...slamat mencuba...

0 comments:

Post a Comment