My buzzzzing space

Friday, November 20, 2009

Esok stat cuti sekolah

"....esok cuti sekolah..yea..yea..best nyer...taun depan dah naik darjah 6...aku lah paling senior kat sekolah nie..tp yg lagi best dah tak yah datang sokolah satu buln lebih nie..yea..yeaa..esok cuti...."



dah lama kita tinggalkan sumer tu..dulu seingat aku..mmg hepi giler lah kalu time sekolah dh stat cuti ujung taun nie..best tak yh datang sekolah..hehe..korang pun mesti ingat kan..cuba korang kenang-kenang kn balik..zaman2 tu...cuba korang ingat time2 ni...


- bile loceng berbunyi waktu pagi...
- bile cikgu tiada di kelas...
- bile cikgu panggil masuk bilik guru...
- bile kna hadir kokurikulum waktu petang...
- bile kna pergi kelas ptg (fardu ain)..tmbh2 petang tu lak citer
   flashman,gaban..tak pn kitahara kickers..
- bile dpt homework dr cikgu...
- bile time tngh cari idea nk wat karangan bahasa melayu...
   'aku sebatang pen'...
- bile homework cikgu bg tu susah nk buat...
- bile cikgu suh datang sekolah waktu cuti utk wat tusyen...
- bile kena berdiri atas kusi pasal tak siap homework...
- bile loceng berbunyi waktu petang pada hari last sekolah
   cam hari ni...yahoooooo...cutiii...

bersempena esok cuti sekolah...aku ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua yg bergelar student dari tadika sampai ke mahasiswa..selamat cuti2..bestnyer korang..aku tetap juga keje....huhu..adioss...

0 comments:

Post a Comment